AMAVET 2019

Dňa 18.10.2019 sa v Nitre konalo krajské kolo festivalu vedy a techniky Amavet. Ja a moja spolužiačka Nina Lipárová sme našu školu reprezentovali s projektom na tému Lymská borelióza. Po príchode na miesto sme sa zapísali, na náš poster sme nalepili potrebné papiere a netrpezlivo sme očakávali príchod komisie. Dolaďovali sme posledné detaily a zrazu stála komisia vedľa nás a pozorne počúvala našu obhajobu. Celkovo bolo 24 súťažiacich, z čoho dvanásti postupovali na celoštátne kolo. Každý projekt bol niečím výnimočný a zaujímavý, preto som nezávidela komisii pri výbere tých najlepších projektov. Každý z nás bol ocenený a dostal certifikát. My sme si so sebou odniesli certifikát, medailu a dobrý pocit. Som veľmi rada, že mi pani učiteľka Tatiana Patáková poskytla takúto možnosť zúčastniť a naďalej rozvíjať svoje vedomosti z oblasti vedy a techniky.
Kristína Pavlovičová IX.